پارچه فلامنت تترون

  • ۰
  • ۰

از آن دسته جنسهایی است که در دنیای خیاطی کاربردهای زیادی دارد. ویژگی‌های زیادی در این جنس وجود دارد که موجب محبوبیت آن شده است. از آن جمله می‌توان به تنوع رنگی بالای این پارچه اشاره کرد.

گفته می‌شود بیش از ۱۵۰ رنگ و تناژ مختلف از آن در بازار تولید وجود دارد. ویژگی دیگری که می توان به آن اشاره کرد ثبات رنگی است. شاید بتوان گفت مهم‌ترین خصوصیت پارچه‌های تترون همین مقاومت آن‌ها در برابر شستشو زیاد و مواد شوینده است. لطافت و سبکی، خنک بودن، قیمت مناسب و البته ضد حساسیت بودن این پارچه از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن است که موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد.

این پارچه معمولاً از الیاف پلی استر ویسکوز در وزن های مختلف تولید می شود که در عرض های 90-150-200-300- سانتی متر و با گرماژ آن بین 150 تا 190 در بازار موجود می باشد این نوع پارچه با توجه به ویژگی هایی که دارد مصرف خیلی زیادی را به خود اختصاص داده است که می توان پارچه تترون آن را یکی از مشهورترین پارچه های در بین مردم معرفی کرد . پارچه تترون به علت نرمی- لطافت- سبکی- ضد حساسیت-و…. از جایگاه ویژه ای برخوردار است که فعالان در صنعت نساجی را وا می دارد از تولید این جنس غافل نباشند.

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • نوید شاهمرادی

تترون

فلامنت

پارچه